Loading 0%

Helburua da sektoreko hondakinen kudeaketako jardunbide egokiak kontzientziatzea eta horiei balioa ematea

Nafarroako merkataritza eta ostalaritza establezimenduen normaltasunera pixkanaka itzultzearekin bat, COVID-19ak eragindako pandemiaren ondorioz sektoreak bizi izan duen egoera konplikatuaren ondoren, Landa Garapeneko eta Ingurumeneko Departamentuak kanpaina berri bat jarri du abian ostalariak eta merkatariak sentsibilizatzeko mota horretako establezimenduetan sortzen diren hondakinak behar bezala kudeatzearen garrantziaz. 

‘Establezimendu honetan birziklatzekoak gara!/Birziklatzeko zaleak, halakoak gara establezimendu honetan!’ Lelopean, kanpainak hondakinen kudeaketako jardunbide egokiak balioetsi nahi ditu, iraunkortasunerako bide gisa, establezimenduei balio bereizgarria ematen diena.

Kanpainaren helburua da hondakinak behar bezala kudeatzen dituzten negozioak kanpainaren bereizgarriarekin aintzatestea. Horretarako, webgune bat prestatu da, ostalariek eta merkatariek galdera-sorta bat bete dezaten. Galdetegi horretan, erantzunen arabera puntuatzen diren galdera batzuk jasotzen dira, eta hondakinen kudeaketan duten konpromisoa zehazteko aukera ematen dute. Gainera, kanpaina hainbat pieza grafikoren bidez zabalduko da hedabide digitaletan eta sare sozialetan.

Kanpaina Hondakinak Prebenitzeko eta Ekonomia Zirkularra Sustatzeko Bulegoarekin (OPREC) eta Nafarroako Ingurumen Kudeaketa (GAN-NIK) sozietate publikoaren laguntza teknikoarekin batera abiarazi da, Ecoembes, Ecovidrio eta tresna elektriko eta elektronikoen hondakinen erantzukizun hedatuko sistema kolektiboekin lankidetzan.

Ekimen hau “Nafarroan birziklatzekoak gara/Birziklatzeko zaleak” kanpaina orokorraren barruan kokatzen da, eta 2021eko azaroan ReciclApp-BirziklApp tresnaren berrikuntzarekin abian jarritakoei gehitzen zaie, Nafarroako Birziklatzeko Zentro Birtuala merkaturatzeari eta Gabonetako kanpainei. Benetan uste duzu hau dela nire lekua? – Eta, zure onlineko erosketa osatzeko, beharrezkoa da ingurumen-aparatu elektrikoak birziklatzeko zentro birtuala merkaturatzea eta Gabonetako kanpainak egitea.